nurteeen13 Hafta kanamam başladı tam bitiyor yeniden başlıyor 11. Haftadayım düşük olmuyor bir iki güne lekenme olup bitiyor ama yine başlıyor bu işin somu nereye varır yaşayan var mı
meinbaby_ nurteeen13 benimde 8 de lekelenme olmuştu . En son cuma günü 11 de kan gördüm hemen doktora gittim şükür kalp atışı vardı . Progestan kullanıyorum ama hep tedirginşik var . Arada ağrımda oluyor benim oda korkutuyor . Allah yardımcımız olsun .
xEndless nurteeen13 Canım benım de sürekli kanamam oluyordu çok sukur geçti gıttı 3 4 ay yattım progestan iğne ve ilaç kullandım sag salim kucagıma aldım kızımı darısı senın basına olsun ınsallah stres yapma bazı gebelikler böyle geçebiliyor malesef
nurteeen13 meinbaby_ amin amin bende hep hem fitil hem iğne kullanıyorum inşallah sağ salim doğar bebişlerimiz