arven000 Kızlarr kraliçe arı en doğurgan canlıymış ve arı sütüyle besleniyormuş. Size sorum arı sütü kullanan faydasını gören var mı? Malum çok çok pahalı 10 gr sanırım 350 tlydi. Faydasını gören var mı? O parayı versem değer mi sizce hamilelik açısından?
ozge1001 arven000 gebelik için iyi diyorlar ama bende işe yaramadı eğriçayırı markasından almıltkm 1200₺ civarıydı
daisymom_99 arven000 Ben bebek istemeye başladım 4 ay olmadı hiç bir sorun da yok 2 tane kızım var vitaminler olsun gayet değerindeydi ama sanırım yumurtalıklar geç çalışıyor onun içinde abimin eşi bir karışım yaptı arı sütü propolis ve polenden bunu reglm bitince başladım düzenli şekilde her sabah aç karna bir çay kaşığı kadar ama kaşık metal olmayacak bir ayın sonunda gebe kaldım🥰 denemelisiniz bence Zaten hepsinden azar azar katıp yaparsan çok da tutmaz yani gerçekten ben faydasını gördüm
Muallim3 Zaten çok az bir şey alıp balla karıştırıp yiyeceksiniz. Doğurganlık için bilemem ama çok sağlıklı.
arven000 Muallim3 biliyorum. Çok sağlıklı ama şuan için bir sağlık problemimiz yok. Yaşlarımızda genç zaten vitamin,mineral takviyelerimiz vs alıyoruz. Çok pahalı olduğu için şuan bir tek hamilelik için gözden çıkarabilirim o parayı😅