Bugurluu Merhaba kızlar 33 haftalık gebeyim. Geçenler de duydum Meryem ana Fatma ana da deniyormuş bir ot var. Rivayete ve bazı tecrübelere göre Doğum sancısı başladığında suya bırakılıyormuş suda o açılıyormuş o açıldıkça annenin rahmi açılıyormuş ve Doğum kolay oluyormuş bilginiz var mı ?
EsZe Bugurluu doğrudur ablam ve arkadaşım kullandı. Rahat açılmaları olmuş. SUya koyunca uygun olan birisinin o suya yasin okuması ve sizin de sudan birkaç yudum içmeniz de olabilir. Şart değil ama bu şekilde kullananlar da var