Kızlar iki gündür sol göğsümün altında bir batma var kaburgamın orada doğuma az kaldığı için temizlik yapmıştık eşimle kendimi zorladığım için oldu diye düşünüyorum sabah uyandığımda yine ağrı vardı ama hafif bir şekilde ağrı vardı bugün de biraz son kalan işlerle uğraştım tekrardan abi biraz daha çoğaldı şu an uzanıyorum aslında tam da Ağrı değil kemiğimde batma var sağa döndüğümde kalktığında yattığında kaburga kemiğine bir şey batıyor acıtıyor bazı insanlar bebek büyüdüğü için artık oralara kadar değiyor diyorlar hiç bu durumu yaşayan var mı?