senos15 benim oğlumda da var 3/2 si kapalı burnunun 3 yaşında teşhis koyuldu ama ameliyat önerilmedi bize de şuan 6 yaşında. Bizim tek avantajımız uyku apnesi, gece horlaması, ağzı açık uyuma, kuşak enfeksiyonu ve sık antibiyotik kuşlanma durumu falan hiç bişi yok. Belki başka bir görüş daha almanız da iyi olabilir. Bende 2 farklı doktor görüşü almıştım