Aydan95 dilekgucukkk kanamam oldu iki gebeligimde de ama cok degil. 1-2 gun az oldu sonra hemen kahverengiye dondu.
mlsmrtgl dilekgucukkk tutunma kanaması çok olmaz. Her kanamayı tutunma kanamasına yormakta doğru değil. Doktordan duyun ne olduğunu. Kanama alanı olabilir düşük yapıyor olabilirsiniz ihtimalleri düşünüp bi doktora gidin.
Aydan95 benbana hayr asla regl gibi degil cok az ve kisa suruyor birde mesele karin kasik agrisi felan olmuyor
benbana Aydan95 anladım canım benim reglim 3 gün sürdü sadece ilk iki gün yoğundu da ondan merak ettim ama akış şeklinde kanama yok sanırım yerleşmede veya üstüne görmede
dilekgucukkk Arkadaşlar acile gittim ve kan ile idrar testi birşeyim yok. normalmiş.. Herkesin kısa ve az gelecek diye birşey yokmuş.. Ne olur olmaz doktora gidin yinede
rabiabass dilekgucukkk benimki de adet kanaması gibi nasıl oldunuz acaba idrar testimde pozitif kan vermedim ama daha
benbana dilekgucukkk kaç gün sürdü peki canım ve idrar testi yaptın mı evde pozitif çıktı mı suan hamile misin
dilekgucukkk mlsmrtgl dün gece acile gittim kan testinde beta yükselmiş.. Ama idrar testinde birşey çıkmadı.. Değerlerin iyi dediler bı sorun yok normal dediler hatta hastanede bir doktorda bu tarz kanama geciriyormus
benbana dilekgucukkk regl olup bitmiş miydi gecikmiş miydi yoksa regl yerine kanama mı oldu suan önemli de ondan detaylı anlatmanızı istiyorum tekrar teşekkürler :)
dilekgucukkk benbana regl olmadım. Günüm 1 ay kadar geçtikten hatta gebeligimi ogrendikten sonra oldu. Ama dediğim gibi herkesin ki bir olmuyormuş.