Ezgi1989 canım ben 21 haftanın içindeyim suan.. O.zamnlar da yaşadım ve nala yaşıyorum sinirim geçti fakat ufacık birşey de patlayabiliyorum ve aynı şekilde 2 3 saat durmadan ağladığımı biliyorum. Ama inan içinden gelen yani kendimi durdurmaya vs çalışıyorum ama olmuyor😏 insallag bebeğim doğduğunda huysuz olmaz bütün sucu kendimde arayacağım