Sedaalcin Kızlar beta 9 Ekim 22 11 Ekim 57 16 Ekim 1174 çıktı İyi yükselmiş mi cumartesi randevum var kese görür müyüm sizce bugün tam 5 haftalık
cerensivas Sedaalcin Bende 305le öğrendim 2 gün sonra yani bugün 866 olmuş 4 haftalık 🥹 cumartesi doktor kontrolüm var Allahım mutlu haberler almayı nasip etsin hepimize 😍
amphitrittee Sedaalcin iyi yükselmiş canımm 2000lerde keseni görürsün bencr ben 5+0 dım karından kesem göründü ama betam kaçtı bilmiyorum kese görünce takip etmedi
Deletedmom_297 Sedaalcin 6 dada erken bazı kişilerin duyulmuyor benim duyulmamıltı 8 de duyuldu sen garanti olması için 7 8 de git
Bburcuyavuzz Artışınız güzel fakat bazen geç döllenme olduğu için keseyi belki geç görebilirsiniz canım
Sedaalcin Deletedmom_297 doktorum bu cumartesi kese için çağırmıştı gideceğim sonra ne zaman çağırırsa öyle giderim canım
birkzmolsun Benim de 3 Ekim’de 38 çıkmıştı 15 ekimde kan verdim büyüktür 10.000 yazıyor anlayamadım normal mi bu değer acaba . Pazartesi doktora gidicem kese görünür heralde 5+3 um adet tarihine göre