Herkese iyi akşamlar
6 yıldır bebek bekleyen biri olarak sizden özellikle sperm testinden anlayanlardan bir ricam olacak. Eşim Rusya’da ve yakın zamanda gelecek. Geçen sene yaptırdığımız sperm testini gün yüzüne çıkardım fakat hiç birşey anlamıyorum. Doktorumuz sorun yok dedi sayı biraz düşük dedi ama bence bir sorun var. Rahim filmim gayet temiz çıktı fakat eşimin sperm testi hep muallakta kaldı. Ricam anlayan birinin benim için yorumlaması…
Şimdiden teşekkür ediyorum.❤️