Miniminiminnos 12 haftaligim 32.haftaya kadar coraspirin kullanicam sonra iğneye geçeriz dedi dokor , 2.gebeligim de de coraspirin kullandım doktor bana sezeryandan 1 gün önce bıraktırdı kanamadan gidiyordum Verilmiş sadakam varmış iğne hapa göre daha iyi o yüzden vermiş sana doktor