Bende 20. Haftamdayım dün hiç hissetmedim normalde gayet net hissediyorum 2 haftadır.panik oldum doktora gittim bugün doktora söyler söylemez güldü ayakları yukardadır kesin gel bakalım dedi ultrasonda baktı evet ayakları yukarda ondan hissetmemişsindir ayaklar aşagıda olunca daha güçlü vuruyorlar dedi.normal arada hissetmemen panik yapma bidaha dedi.sizinkide öyle olmuştur belki 22. Haftadan sonra hangi pozisyonda olursa olsun hissedeceksiniz dedi