Fatmnrlndnz1 aminn inşallah hepimiz kavuşalım tüm anneler 🥹💕 tabikii baktım şimdi , altında yanıtla kısmı yer almıyor o yüzden burdan yazayım geç döllenme olmuş sizin,2 haftaya kadar geç döllenmenin normal olduğunu söylüyor doktorlar sizin tam 2 hafta bile değil sanırım , sınırda kalıyor sizin gibi bu durumu yaşayan çok anne vardır diye düşünüyorum ‘geç döllenme’ başlığı ile forumdaki tartışmalara bi göz atabilirsiniz