aselhilal Şehir hastanende doğum yaptım doğumdan önce suni sancı aldığımda tek kişilik odadaydım doğumdan sonra 2 kişilik odaya alındım gayet temizdi özel hastane gibiydi
aselhilal MerveNur- evet sezaryen oldum. Gültekin hanıma gidiyordum 2. Hamileliğim yine aynı doktora gidiyorum memnunum
MerveNur- 1kovakizi evet farkındayım. ben başlıkta da soruda da sezaryen sormuştum ondan anlayamadım emin olmak istedim . Suni sancıdan sonra da sezaryene dönebiliyor bizzat tecrübe ettim…