LadyX Meltemanneolsun Meltem hiç sorma travma olmuştu bende 😂 ne çok ağlamıştım eheheheh ama şimdi iyi ki kızım olmuş diyorum 💕
Meltemanneolsun LadyX evet biliyorum 😊 erkek bebisler de evet çok tatlı ama kız bı başka be 😂😂 şimdiden kibar 🥰🩷
Ege_annesi LadyX ! ❤️[https://mutluresim.com/images/2025/10/17/XNrNbm.png] https://mutluresim.com/image/IMG-8636.XNrNbm