anonim51 Moz bende burda bekleyeyim ilk gebelik 22+6 günlük olduk sadece biberon aldım başka yok yerimj alım
tahamommy Moz yenidoğan için bebeğin kilosuda önemli canım bizim ki 3700 doğdu mesela 3. Haftamız yenidoğanlar küçük gelmeye başladı bile ona göre az veya çok alabilirsin, bizim 4 tulum 4 alt üst takımımız var yeterli geldi şuanlık 1 hafta daha giyer sonra 1-3 aylıklara geçeriz, tulum, takım, minnak çorap ve şapka yeterli oluyor yenidoğan için
Moz Merve_3300 allahın izniyle mart sonu erken daha bilşyorum ama bi bakayım dedim resmen sadece bakakaldım
ppmerlina Moz zıbın atlete benzeyen şeyler bitanem tulum direkt bütün vücudu saran bir kıyafet. Onun içine de zıbın giydireceksin zaten
tahamommy Moz yok kız zıbın içine giydirdiğimiz atlet alttan çıtçıtlı tulum uzun kollu ayaklı kıyafet
ppmerlina Moz çıtçıtlı zıbın, tulum, çorap, eldiven, bebek battaniyesi, şapka, boz ayıya benzeyen ceketimsi şeyler var ya fermuarlı boydan boya onu aldım, ağız mendili, hastane çıkışı takımı aklıma gelenler (sadece kıyafet sordun sanırım)
beyzzsenturkkk Moz kızımın tüm zıbınlarını e bebekten aldım ama h&m’nin zıbınları aşırı aşırı kaliteli 0-3 aylık zıbını 1 yasına kadar giymişti kaç kere yıkadım hiç bozulmadı esnemedi rengi solmadı taş gibiydi kızım büyüdü diye daha zıbın almıyorum ama doğacak bebisime yine e bebek h&m karışık alıcam. çoğunlukla Lcwden alıyorum kumaşını beğendiğim şeyleri sadece çekme yıpranma vs yapmayacak seyleri alıyorum kalanını nerden hosuma giderse kızıma civilden hediye de gelmisti bende ekstra almıştım kalıplar aşırı dar aşırı sıkıyor omuzlardan çektiriyor çoraplar da aynı sekilde bozuluyor iç iplileri parmağa dolanıyor
ppmerlina Moz ben e bebekten ve trendyoldan aldım her şeyimi. Araç gereç alet edevat tarzı şeylerini de babymall’dan aldım
Moz beyzzsenturkkk aa çok sağol güzelim ya heveslendim diye 2 k lık alışveriş yaptım civilden daha da almiyim o zaman
benzul Moz hangi ayda doğucak bebeğiniz bende ikinxiye hamileyim şubatta doğucam 3 aylıkken falan havalar ısıncağı için ona göre yavaş yavaş alışveriş yapıyorum