Gmzle Kızlar suan çok erken belki ama nasıl bi yatak veya beşik almalıyım bilmiyorum kullniyon memnun kaldığınız yataklar varmi ne zamana kdr beşik kullanışlı olur ya da uzun süreli kullanabileceği bisey mi almalıyım bilmiyorum yardımcı olur musunuz ?
Merve_3300 Gmzle büyüyen besikler varya ondan almıştım bebeken biraz zor oldu yada ilk gebelikden pek anlamadim simdi 1buck yaşında düşermi diye korkuyorum cok yaramaz vi cocuk kendini bi şekilde sarkıtabilir. Şimdiki aklım olsaydı yere yapışık büyük yatak alirdim eğer evin buna müsaitse onun dışında birde anne yani park beşik aldım uygun fiyatliydi onu kullandim belki gene ona geçebilirim düşme riski olmaz veya o yatağı büyütürebilurm
minikmucizelerim2 Gmzle ben şuanlık anne yanı aldım yatakla birleşebilen salonda durduğu zamanda yatması için de sepet beşik aldım büyüdüğü zaman park yatağa geçicem
Gmzle Merve_3300 kızım var 3 buçuk yaşında onun yatağı normal baza şeklinde buyuyebilen yatak almıştık onu kullanıyor ama diğer yatağa yerimde yok
xesra-0911 Gmzle tayinci olduğumuz ve şuan bulundugumuz ev 1+1 olduğu için Elele markasının anne yanı park beşiğini aldım. 2027 temmuz ayında tayinciyiz o zamana kadar küçük bey bizimle kalacak yatak odamizda Beşiği henüz kurup kullanmadım doğumuma 2 ay var ama arkadasimin tavsiyesi ve önerisi üzerine aldım gayet kullanışlı bencede
hnf1234 Park yatak aldım,3 yaşına kadar kullandı,şuanda yine sığıyor ama yatağına yatırıyorum.kullanışlı bence