Sultis
Merhaba ben 2018 de numune hastanesinde yaptım kanuni eğitim olarakta geçiyor , ben 10 cm açıklık ile doktor kontolu sonrası acil sezeryana alındım , normal doğum katında ki ebeler o kadar kötüydü ki ağrıdan bagırdığım için bile laf ediyorlardı Allah’a havale ediyorum , benim ki acil sezeryan olduğu için o gece hang doktor nöbetçiyse o girdi ameliyata ama ben hatırlamıyorum bir şey odaya geldiğim an uyandım . Benim odam tek kişilikti yanımda bir kişi kalabiliyor erkek almıyorlardı ilk zamanlar aldılar eşi sadece , ağrım olduğu sürece hemen söyledim iğne yaptılar ve geçti ben bir sorun yaşamadım iyiydi , eğersizin planlı gittiğiniz doktor varsa ve planlı doğum tarihniz varsa o gün o saat o doktor giriyor ben doğumdan sonra doktoru da görmedim odaya falan gelmedi galiba ebeler hemşireler vardı