Tucee7- anne yanı besiklerden bahsetmiyorum en az onu dönmeyi öğrenene kadar idare edecek besiklerden yani idarelik hep bebek kalmıyorlar besiklere o kadar para dökmek cok anlamsız normal portatif besik yazınca trendyoldan bir sürü model cıkıyor 800-900 tl bandında ve tüm isinizi görüyor oda oda gezdirebiliyorsun telsize gerek kalmıyor her odada yanında gündüz oturma odasında gece yatak odasında bi rutini oluyor dönmeyi öğrendiğinde zaten dar yerlerde rahat edemiyorlar saat bası ağlıyorlar yer yatagı o yönden çok kullanışlı oluyor sonra kalkmayı öğreniyorlar tutunarak ve çok kes beşiklerden atlıyorlar ayaklanıyorlar kafa göz ne varsa vuruyorlar benim kızım kaç kez dudağını patlattı bu sekilde parkeye yapıştı su an 3 yasında hala yerde yatıyor ben yerim yok diye montessori almadım ama çok kullanışlı düşme riski yok riskli hiç bişey yok kocaman yatak döne döne uyuyabilirler park yatagımız da var bizim joieden almıstık 1 kere kullanmadık açtık kurduk ama bebek koyduğumuz gibi uyumuyordu hafif sallantı istiyordu sonra karyola tarzı beşik aldık o da aşırı yer kapladı salladıkça gacır gacır ses yapıyordu ve ne kadar korumalık da olsa tahta olan yerlere bi yerini vurdugunda kocaman şişiyordu yani bi çok şey denedim onu uyutabilmek için yer yatagı gibisi yoktu benim yatagımda yok yani yere sermeye 2 yorgan 1 battaniye üst üste attım öyle sere serpe yatıyor yıllardır döndü düştü bi yerini vurdu sıkıştı derdim olmadı bu süreçte doğacak cocugum icinde öyle yapacagım ablasına montessori alıp onu da yer yatagında yatıracagım büyüyene kadar