pina35 Merhabalar, 10 haftalık hamileyim. 14 aylık bebeğim var. Emzirmeyi sonlandırmam gerekiyor ama en etkili ve daha az huzursuz olacak şekilde nasıl yapabilirim şimdiden teşekkürler :)
zeynepctk pina35 bende hamile olduğum için emzirmeyi kestim. Bir anda bir günde kestim. Meme aklına gelince yiyecek başka şeyler verdim
llFatma pina35 çok erkenmis kuzuma ya ben 2.5 yaşındaki cocugma kademe kademe ilerledim emzirdim yatırdım gece kalktiginda vermedim baya ağladı ama annem yeter artık ver çocuğa demişti ben sabrettim sabah uyanınca verdim bir sonraki gece de ne gece verdim ne gündüz onda da ağladı. 3. Gece hiç uyanmamisti hatta ben kalktım korkudan çocuk niye kalkmadı diye megersem bitirmiş şükür öyle sonlandirmistim 3 güne. Ama baya zorlanıyorsun
Busrabbygt pina35 benim arkadaşım ilk bebeği 16 aylıkken 2. Bebeği doğdu hiç emzirmeyi kesmedi ikisini bir emziriyordu hatta
pina35 zeynepctk kaç aylıktı kestiğinizde? Ben gece beslenmesini bırakacak şekilde başladım. Ama çok zor 😞
pina35 llFatma bu gece denedim ve gerçekten çok zor baya ağladı şimdi babasıyla uyuyor gece nasıl olacak bilmiyorum 😢
pina35 Busrabbygt doktor kesmemi söyledi. ama kesmesem bile 1 yaşından sonra gece özellikle verme dedi hemşire, diş çürüğü reflü ve yeterince uyumama durumu oluşturuyormuş.
Ekonomist28- pina35 yani bende bunu hiç anlamıyorum bir doktor nasıl kes der gerçekten zararı yoksa ve bir hemşire gece emzirme der. Bebek bu bebek o ne zaman ne şekilde olursa öyle ilerlenir bu süreç yıllarca sürmüyor ki zaten. Ben oğlumu 27 ay emzirdim yani dişleri şu an inci gibi sağlıklı çok şükür. Mama veren arkadaşımın çocuğu reflüden ne hallerde kaldı. Bu emzirme ile alakalı kesinlikle değil. Bence sizin de erken bırakın o bebeğinizde emsin ona da yazık. Sonuçta bebek içerde her şekilde besleniyor çok vitaminsiz kalır gelişimi azalırsa ancak öyle kes derim. Bir bebeği kollarken diğerinin hem de en çok ihtiyacı olanın hakkına girmemek mühim olan.
nidosh pina35 ki doktora sordum ikisi de emzirmeyi hamileyken de destekliyoruz dedi. Eğer erken doğu tehlikesi vs olmadığı takdirde
zeynepctk pina35 12.5 aylıkken kestim. Bende ilk geceyi kesiyim dedim ama olmadı bende bi anda komple kestim
deletedmom43191 pina35 oyle zorlanma olmuyor ama ne bileyim sen bilirsin ben cocuklarim ne kadar emdiyse o kadar devam ettim
Havin49_ Ekonomist28- hamileyken mi emzirdin benim bebeğim mamayla büyüdü şuan 14 aylık iki aydır mamayı kestim gece yemesini de hiç düş çürüğü olmadı veya reflüsü olmadı
Havin49_ pina35 benim benek üç ay zorla emzirdim ama emmedi burda ve gördüğüm platformlarda sabır taşının çok iyi geldiğini söylüyorlar
TKumsall pina35 ben yavaş yavaş kesmiştim önce gündüz emmeleri sonra yatarken kucağımda tutup sarılarak uyutmustum uyandığında da sarılarak geri uyutarak gece emzirmesini de kesmiştim gündüzleri 5 6 öğün yiyordu ara öğünlerle birlikte o yüzden 2 hafta içinde felan tamamen unutmuştu