sennosew
Evet perinatoloji uzmanı normal gebelik takibide yapıyor. Biz haziranda kızımızı kaybettik sonra ben özge hocayı buldum test yaptırmak için kürtaj sonrasi muayene oldum. Sonra hamile kaldım özge hocaya devam ettim 4. Muayene de ikiz çıktı bizimkiler 😊 ben riskli diye korkmuştum ama özge hoca çok sakin bilgili bir doktor birde mesela ben diğer gebeligim de belim ağrıyor diyordum ama ekstra bir şey yapılmamıştı. Özge hoca hiç riske atmıyor idrar yoluna bakmamız lazım dedi dediği gibi enfeksiyon çıktı. Ne zaman mesaj atsam en kısa sürede döner hepte çözümle geliyor. Hastasınıda iyi takip ediyor ben sonuçlarım çıkmadan kendisi arıyor yazıyor 😊 hastane olarakta bir sıkıntı yaşamadım hemsiresinden asistanina birde biz sabahları gidiyoruz çok sakin oluyor işimizi hemen halledip çıkıyoruz. Medicana ya gidiyordum kürtaj olduğum gebelikte ana baba günü oluyordu vaktinde muayene olamıyordum erken gitsem bile