thoughtcatalog Kızlar merhaba. 2 hafta önce sezaryen doğum yaptım ve dokununca bi tuhaf oluyorum sert bir tel gibi. O hissiyat geçiyor mu? Deriyle bütünleşiyor mu iz?
smsnsvr_55 thoughtcatalog Evet öyle olması normal doktoruna gittiğinde bir sorun yok dediyse hersey normaldir izi komple gitmiyor ama bu kadar nette belli olmuyor
Nuriay thoughtcatalog geçiyo evet hiss kaybı olunca korkmayın 6 7 ay sonra masajlarla his kaybıda minimuma düşülüyor kesik yerinde Benim ikinci sezeryen de göbeğime hadar hiss kaybı olmuştu yavaş yavaş geçti tam gitmek iaterken tekrar hamile kaldım 🤌🏻😆😆😆
iyiliktozu thoughtcatalog cilt yapınız ile alakalı cildiniz skar dokusu üretmeye meyilliyse asla geçmiyor. Maalesef benim cildim onlardan. İnce bir bombelik ve morluk kaldı