can23341 özel meydan hastanesine gıdyorum 4ncü gebelıgim 38 +4gunluk olduk bugun.. daha önce 2 normal dogum yaptım doktorumda bununla beraber ınsallah 3ncü doğumum olacak doktorumdan memnunum yanı doktorum daha once Baska hastane görev yapıyordu buraya gecınce yeniden ona gitmeyı uygun gordum