Glsm1234fgg merhaba , benimde 2. Gebeliğim 15+5 haftalık cinsiyet %90 erkek dedi doktoruz özele gidiyorum aynı bu şekilde bacak arasını gösterdi ama nedense bana çok büyük geldi :) 99 doğumlu kız kardeşim var ona doktor 7. Aya kadar erkek demiş daha sonra kız demiş tabi cihaz farkı vs var kaç sene öncesi ama artık yanılma payı az olur diye düşünüyorum bende