15+1 bugün randevuya gittik fakat asistan cinsiyeti göremedi pozisyon uygun değil dedi onu anladım fakat 16 haftadan sonra net belli olur dedi 12 haftada öğrenenler bile var bilgi yanlışlığı olabilir mi ben kesin olsun diye biraz ileri attım bide gitmedim ultrasona çokta ilgilenmedi zaten 😢 çok heyecanlıydım