4 yıla yakın bir süredir gebelik oluşmuyor. Gerekli bütün testler tahliller yapıldı. Devletinden, özeline, kliniğine gitmediğim yer kalmadı. Sebepsiz infertilite dendi mutlaka olur. 6 ay içinde olur 1yıl içinde olur sürekli böyle şeyler söylendi en son artık 4 yıl gibi bir süre olduğu için süreden dolayı tüp bebeğe karar verdik. En son bir doktora daha gidelim başlayalım dedik. Ve gittiğimiz doktor bize sebebini açıkladı neden olmadığını açıkladı. Böyle birşey olması mümkün mü hala şaşkınız. Neden daha önce hiç duymadığımız şeyleri duyduk çok üzgünüm geç mi kaldık. ( sebep olarak benim yumurta sayım azmış yaşıma göre erken menapoz durumum varmış. Rahim filminde tüplerimde şişlik varmış. Eşimin bi kaç değeri düşükmüş buda %50 şansı düşürüyormuş. Tüplerde sıkıntı sprem de sıkıntı olduğu için geçiş zor zaman kaybetmeden tüp bebek yapalım. Tedavi edilir evet ama zaman kaybetmek demek yumurta sayısının daha da azalması demek dedi. Ne yapacağım 🥹