Bende 7 haftalık hamileyim ama henüz bebek tam gözükmüyor nokta gibi ve yerleşme kanamam oldu koyu kahverengi gibi bugünde kan renginde akıntım oldu çok korktum doktor daha çok yeni progestana devam et takibinde kal boş gebelikte olabilir dedi bilmiyorum cuma günü özel hastaneye gideceğim emin olmak için aynı durumu yaşayan var mı? 😞 geç dollenmiş de olabilir dedi doktor ondan gözükmüyor olabilir mi acaba