Merviny kayısı, şeftali gibi olduğunu düşünüyorum. Normalde idareli yediğinizde bağırsaklarını rahatlatıp kabızlığı engeller ama çok fazla yediğinizde ishal oluyorsunuz genellikle :) bence herşey normal seviyesinde yenilmeli yani vücudumuzun ne kadar ihtiyacı varsa herşey dengeli beslenmekten geçiyor. Herşeyin fazlası zarar cöskcldöd