defneninaannesiiiii Herkese merhaba, reglilerim polikistikten dolayı çok düzensiz bugün sabah memelerde hassasiyet başlayınca şüphelendim eczaneden Ovulasyon testi aldım artımed markası sizce bugün yumurtlamamı ?? Yanıltırmı artımed
defneninaannesiiiii Baahaar eşim nöbete kalmazsa inşAllah 🙏🏼 ama dün geceyi değerlendirdik onun bir faydası olurmu sizce ?
Olacakolcak26 defneninaannesiiiii kız aynıyız bugün pik dün değerlendirdik kocam nöbette yarın gelecek dün ki de tutabilir yarın çatlayınca yarınkide tutabilir kısmet
defneninaannesiiiii Sonyaazz yaaa umarım öyle olur bendede :) pik dimi sizcede artımed markası olunca pek bir güvenemedim :)
defneninaannesiiiii Olacakolcak26 şansa bak beraber takip edelim 14 gün sonrasını :) inşAllah ikimizde pozitif olur 🙏🏼ben yarını bile degerlendiremeyebilirim umarım dün ki ilişki yeterli olur 🙏🏼
Sonyaazz defneninaannesiiiii bu marka nasıl olur pikde bilmiyorum canım ama yinede degerlendirseydinn
Olacakolcak26 defneninaannesiiiii olur Allhın izniyle sıkıntı yapma sen avakado ve ceviz ye bolca tutunsun yavruxak ben 4 ay önce düşük yaptım umarım yeniden yeşeririm
defneninaannesiiiii Olacakolcak26 inşAllah Allah nasip eder hepimize 🙏🏼 bugün Ovulasyon testi yaptın mı çatlama gördün mü ? Benim kaşık ağrım olurdu çatlamada bu ay ağrım olmadı yumurtam yeteri kadar büyümedi sanırım
Olacakolcak26 defneninaannesiiiii canım sabah çatlama oldu ilişkiye girdik bıraktım testi artık baya ağrım oldu ve akıntım oldu inşallah güzelce çatlmıstır
Hil_zey https://mutluresim.com/images/2025/10/18/XNykTm.jpg. Benim testler bu şekilde hiç anlamadım hepsini değerlendirmeye çalıştım yumurtam çatladı mi catlamadi mi bilmiyorum 😔