Merhaba anneler şu an 37+1 günlüğüz dünden beri belimde hafif baskı var bugün muayenede açılma yoktu ama rahim ağzında incelme ve kısalma vardı doktorum bol bol dinlen dedi 38 i tamamlamasını istiyoruz ama sezaryen olacağı içinde doğum başlamadan almak istiyoruz böyle bir durum yaşayan var mı süreç hızlı mı ilerliyor bir hafta daha bekler mi başına gelenler bilgi verirse çok sevinirim