Zeynepsayit Hastanemın amelıyat bolumu 4gun kapalı morelim cok bozum 38 hafta 5gunlugum benı baska hastaneye sevk edıcegını spyluyor erken gelen bir durumda bana hastane onerırmısınız acıl
Mrvcvn Zeynepsayit canım ben doğum yapmadım henüz kendi tecrubem yok ama ben şuan nisa hastanesi Asiye hanıma gidiyorum yengem ve bı kaç arkadaşım oorda doğum yaptılar ve çok memnun kaldılar bende tavsiye üzerine gittim İnsAllah istediğin gibi bı hastane bulabilirsin
Mrvcvn Zeynepsayit yenibosnada hastane canım ama doğum ücretleri sigortasına ne kadar hiç bir fikrim yok ama arayıp sorunca soyluyolar