basarratagun Kızlar 1. Trimesterdan sonra kesilir diye düşünmüştüm ama hala midem bulanıyor başım ağrıyor . Normal mi ? Böyle bi durum yaşayan var mı
Ruruu basarratagun cok normal benim de 15 sonu 16 basinda bitti bulantilar. Bir arkadasim tum hamileligi boyunca bulanti cekti doguma kadar
Denizculha33 basarratagun 15+4 benmde bulantılar devam ediyor. Oysaki ilk hamileliğimde bu kadar olmamıştı😔
basarratagun Ruruu anneminde doğuma dakikalar kala bulantıları devam ediyormuş çok korkuyorum öyle olucam diye
Ruruu basarratagun hersey nasip bebeginiz ve siz saglikli olun da onemli olan o artik ben kendimi olumsuz durumlarda hep oyle teselli ettim :)
basarratagun Ruruu kesinlikle en önemlisi de bu ✨ İdrar tahlili vermem gerekiyor mu veya crp düzeyiyle alakalı bir durum mu diye merak etmiştim