Sinem21 benim ilk çocuğum sezeryan oldu şuan ikinciye hamileyim ssvd düşünüyorum inşallah. Benim doktorum nergis doktordu 33 haftalık erken doğum yaptım ben cmrt hastaneye gittim karnım sertleşti diye benim doktorum nöbetçiydi sonra o gitti. Benim doğumumu geciktirmek için serum veriyordu kendi doktorum ilaç falan işte. pazar günü sabahında mine fisun doktor geldi ve odaya girer girmez bana merhaba nasılsın demeden canım seni sezeryana alıcam bebek çok lük stres yapar diyip bana psikolojik baskı yaparak ameliyata almaya çalıştı. Üstelik oğlum baş aşağı dönmüştü ve 2.250 gramdı. Ben normal doğum istiyorum dediğim halde beni on dakikada bir odadan çıkartıp suyumu patlatmaya çaşıltılar devamlı strese soktular sonra ben yeter artıı ameliyata alın dedim. Üstelik dediği lafta şuydu ay sen daha buna dayanamıyorsn normal yapamaSın normal doğum zor bişey diyerek devamlı beni manipüle etti. Velhasıl sezeryan oldum 4 sene önce