Gebeskapbumbaga Sabahları ilk idrarla yapıyorum çift çizgi akşam yapıyorum bi şey göremiyorum hangisi doğru ya
TKumsall Gebeskapbumbaga ben birini sabah 5te birini akşam 8 civarı yaptım bı tanede ertesi akşam yaptım hepsi çift cizgiydi sonuncu yok gibi çıktı kan verdim bende
Dinolisoo Erken bir dönemdeysen sabah olan doğru. İlk idrarda net sonuç çıkar. Gün için su içtikçe idrar seyrekleşir anlaşılmaz