busra-ayaz61 28+2 Ayakta durunca çok oturma ve kalkmada aşırı bel kemiğim ağrıyor. Bel fıtığı mıyım diye endişe ediyorum . Siz de de aynı sorun var mı yatakta dönerken bile ağrım var . Dinlenince geçiyor ama
C-gzl70 Bende de aynı durum var kengi diyor çoğu ama çok ağrıyor , doktora söylediğimde magnezyum eksikliğinde olabileceğini söyledi