Ylmz52 canım öğrenmeden önce bulantım başlamıştı benim.Kabus gibiydi.doktor premesis verdi içindeki vitaminler bastırır bulantıyı dedi.1ay kullandım onu kullandıkça istifra etmiyodum ama daha çok bulanıyodu.keşke kullanmasaydım çıkaramadıkça daha kötü oldum bide yemesemde kilo aldım.zoferde başağrısı yaptı.tuzlu çizi çubuk yoğurt yarım saatliğine iyi geliyodu.hiçbişey tam geçirmiyodu hamile değil hasta gibiydim.17den beri bulanmıyo ama bu kezde sanki mideme inmiyo yemek çıkarıyorum.21haftadayım yinede önceyi düşününce bunada şükür.sabret hiç geçmicek gibi geliyo ama hafifler elbet.pilav mAkarna vs karbonhidrat biraz bastırır belki