Buseeeee66 Kızlar acil bakar mısınız Süpürge düşüyodu tutayım derken üst kısmı karnıma saplandı sağ kısımda ağrı oluştu acile gidecem eşimi bekliyorum bişey olur mu 🥹🥹🥹
Minikkkk_0 Buseeeee66 birşey yoktur içinizi rahat tutun onun olduğu yer çok güvenli kaç katman altında çok sert kese içinde iyi düşünün iyi olsun Ağrı belki anlık olarak olmuş olabilir mutlaka haberdar edin
eni67 Allahın izniyle bir şey olmaz inşallah korkma bizide haberdar et canım kasılmış olabilirsin oda ağrı yapmış olabilir yada psikolojik de olabilir acile gitmen de fayda var