babyou Kızlar 4 haftalık hamileyim çok afedersiniz sabahtan beri tuvaletten çıkamıyorum karnım çok ağrıyor kalkıyorum anında geri oturuyorum sizce haber vermeli miyim önemli bir durum mu
Sibel_72 Muz nohut tarzı seylr ye viral enfeksiyon geçiriyorsunuz büyük ihtimal çok sıvı kaybederseniz acıle gidip serüm takabilirsiniz
[silindi] İlk gebeliğimde ben de ishal olmuştum ve ömrümde öyle gaz ağrısı çekmedim, yediğim bir şey dokunmuş. Hamilelikte ishal çok beklenen bişey değil o yüzden görünseniz acile iyi olabilir geçmiş olsun 🧡