ruzgar_bulut_ ikizannesiiiiiiii ben 30 haftaya giricem hala gecmedi gece yatmadan 1 tane prilam iciyorum butun gun etki ediyo
klncbebek ikizannesiiiiiiii gündüz prilamla idare ediyordum ama yine çok bişey yiyemiyordum akşamda tek çözüm uyumak oldu karanlık odaya geçip yüzümü gözümü kapatıp uyuyordum🤦
mom_51 Aç kalmamaya dikkat etmelisin. Az az şok öğün tercih et. Ben de öyleydim. Her midem bulanmaya başladığında ağzıma bişeyler atıyorum. Mesela mutfağa girip çıktıkça atıştırmalık yapıp yiyorum. Ama gece bulantısı benim asla geçmiyor
daisy__ Benim de aynı şekilde oluyordu en son doktora gittiğimde bulantı önleyici bir hap verdi o sayede düzeldi istersen adını vereyim bi sor
esme3066 Edemiyorum, edemiyorummm. Beni bitkisel hayata alsalar da bulantım geçince uyansam. Çok ağlayasım var. 15. Haftadan bildiriyorum
ikizannesiiiiiiii mom_51 sabah yarım Antakya simidi var tuz ve kşmyona batırılarak yemiyor sabah onu yedim öğlen 3 gibi yoğurt ve şimdi 1 tane nar yedim konular mahvediyor beni yemek yiyemiyorum ağzıma ne alsam yutamıyorum
ikizannesiiiiiiii ruzgar_bulut_ bundan önceki hamileliğimde içmiştim pazartesi günü kontrolüm bar o zmn yazdıracağım
ikizannesiiiiiiii klncbebek dün akşamda midem çok kötüydü gittim yattım sabah kalktım hala bulantım var
klncbebek ikizannesiiiiiiii ilaç kullanıyor musnuz? Gerçekten çok zor Allah yardımcınız olsun benimde hafifledi tam anlamıyla geçmiş değil sabah aç karnına 1. Tane prilam icmezsem olmuyor umarım en kısa zamanda geçer bulantılar
ikizannesiiiiiiii klncbebek çarşamba günü gittiğimde bulantım başlamamıştı aklıma gelmedi ilaç pazartesi günü tekrar gideceğim o zmn bulantımı söyleyeceğim inşallah