Melis1661 geçen hafta ki kontrolümde 37+1 dik ben çok mide bulantım var diyince nstdede sancım çıkmış ama düzenli değildi çatı muayenesi yapmam gerek Doğum başladığının belirtisi dedi rahim yumuşaması yapıyormuş mide bulantısını bugün tekrar kontrolüm vardı 3 cm açılmam var rahimdeki yumuşama tam sancılarım düzenli fakat ben hissetmediğimiz için suni vermem gerek dedi bebeğin artık gelişmediğini Doğum gerçekleşmesi gerektiğini söyledi kabul etmedim cumaya kadar vaktimiz var bakalım şu an 38+1im