samira555 gozdenur06 ben alttan muayene olmak istemedim bissürü olumsuz şeylerde duydum 5+2 de keseyi gördüm ve doktorlar az çok rahimden anlıyorlar bebeğe hazır mı değil mi diye bence azıcık daha bekle
tugcelice07 gozdenur06 benim karnımdan keseyi gördüler ama bebeği görmediler alttan muayene ettiler ilk başta çok çekindim ama bu onları mesleği bilerek seçtiler sonuçta ve bebeğe de bir zararı yokmuş