Kızlar dün acildeki verdiğim kanda gebe olduğumu öğrendim yarın kadın doğuma gidicem tahminimce şuan adet günüme gmre hesaplayınca 4+4 üm ve alttan muayne ederler keseyi görmek için diyolar bu durumu yaşayan varmı ben biraz alttan muayne için çekiniyorum