Kızlar haftaya 12+4 haftamda 2 li tarama için bursa şehir hastanesinde randevum var ultrason için gün verildi süreç nasıl işliyor ne kadar sürüyor aynı gün mu kan alınıyor sonuç ne zaman çıkıyor ve eşimde girebilir mi ultrasonla bakılırken bilgisi olan var mı