Zero93 Esma006 Ben geçirmedim ama bildiğim kadarıyla normal regl zamanı ya da en fazla 1-2 gün gecikmeyle regl oluyorsunuz. Ztn çoğu kişi o yüzden anlamıyormus kimyasal gebelik geçirdiğini
Esma006 Zero93 anladım canım regl gecikmesi ile öğrenmedim gebeliği ama beta 17, sonra 8, çıktı 29 Ekim regl günü 🤷
gsgsh 4 kez kimyasal gebelik geçirmiş biri olarak soylim . Benimki adetten 2 gun sonra 1 tanesi de 5 gun sonra kanamaya kimyasal oldum
Cekonomiiisstt Esma006 pcos olduğu için regllerim çok düzensizdi idrar testinde silik çizgi ile öğrendim