gsgsh canım betanın ikiye katlaması çok önemli çünkü ikiye katlmadan evet gebelik oluşuyor kalp atışı duyuluyor hatta bebek te hiç bir problem olmuyor ama bazen ileri ki haftalarda kalbi duruyor bazen genetiği sıkıntı oluyor rahatsızlıkları engelleri olabiliyor bazende hiç birşey olmadan sağlıkla dünyaya geliyor benimde az az arttı 26. Haftada kaybettim hiç bir sıkıntısı yoktu tavsiyem bol su içmen rahat olman düşük olsa bile asla üzülmemen çünkü ileriki haftalarda karar vermek çok daha zor