Kızlar merhaba 37 +1 sesleniyorum. Normalde 39 haftaya kadar doğurmak istemiyordum. Allah’ım bu basur ne üstüne yalancı sancılar Bir haftadır uyuyorum ne yemek yiyebiliyorum. Tuvalete bile gitmeye korkuyorum. Bildiğiniz hayat kalitem düştü evi temizleyecek halim bile yok destekçim yok köstek çok oralara hiç girmek istemiyorum. Hurma yiyorum akşam da yürüyüş yapacağım ananas alayım mı erken mi yani Meryem Ana otu ne zaman içilecek. Basur için bana aktardan alabileceğim bir şey krem buldum onu alacağım. Sancım var mı yok mu hiç bilmiyorum en son gittiğimde yalancı sandı dedi bu aylarda olur dedi pazartesi randevum var keşke durumum olsa özel hastane ye gideceğim. Devlette sıra bulmak çok zor ya düşünüyorum acil bir şey olsa acile gitmeyi sevmiyorum köpek gibi davranıyorlar. Hani abi sevmiyorsan yapma ya bak ben çocuk gelişimi okudum. Stajyerlik yaptım dedim ki ben bunlarla baş edemem o kadar öğretmenlerin üstüne geliyorlar ki kendi evde çocuğu dövüyor çocuk bunu oyun esnasında söylüyor ve bu kadın hoca bir şey söylesin üstüne yürüyor böyle tuhaf insanlar var Ben stajyerlerini bitirdim Bir daha da okumadım bu bölümü.