Sabah yataktan zor kalktım yatıştan dolayı tutuldu sandım ama inanılmaz ağrıyor ve bi türlü geçmiyor gece çoğunlukla sırt üstü yattım galiba ama korkmalı mıyım kötü bi akıntı yok ayaktada dursam uzansam da yan yatsam da sırt üstü yatsam da ağrıyor bugün mahvoldum