seyddaa İlk hamileliğimde hiç olmamıştı. İkinci hamileliğimde 20.hftalarda denize gitmiştim herhalde ordan bulaştı, o zamandan bu zamana kadar hâlâ geçmedi. Antibiyotik, iğne, fitil herşey kullandım. Geçiyor, sonra yine başlıyor. Şuan 37+2yim, 38+3te doğumum var. İnşallah bebek bendeki enfeksiyondan etkilenmez diyorum bende. Arkadaşım 39+2de doğum yaptı, bebeği enfeksiyondan 1 hafta küvezde yattı sanırım anneden geçen bi enfeksiyonmuş ama arkadaşımın idrarında yanma vs.şikayetleri yokmuş. Allah herkesi bu illetten kurtarsın, gerçekten hamilelikte zor bişey 🙏