umynurr Bu konuda iyi araştırmış biri olarak söyleyebilirim ki kesinlikle. Bebek bakımı gerçekten zorlayıcı bi iş, bu yüzden en temiz ve maksimum leke çıkaran neyse onu araştırdım ve gönül rahatlığıyla tavsiye ederim, özellikle de leke çıkarıcısını dene ne demek istediğimi anlarsın. Kaka lekesiymiş gıda lekesiymiş artık uğraşmazsın, çitileme işi eziyet, kurumuş lekelerde bu zamana kadar deneyimledigim ve on üzerinden on verdiğim tek ürün oldu.