Thetis ilk kızım doğduğunda meme ucum yoktu ve bebek memeyi tutamadığı için kan şekeri düşüyordu. Hastanede bundan dolayı mama başlandı bilemedim biberonla vermeye başladım. Sağımı da beceremedim açıkçası. Yaklaşık 3 veya 4aylık olduğunda bana bir dank etti. Göğüslerimde süt var. Çocuk biberonla mama içiyor. Yani süt olmasa mama kullansın tabi ama anne sütü varken neden bu çocuk biberon alıyor dedim. Biberona alıştığı için memeyi istemiyordu. İnat ettim. Uyurken, karanlıkta, yatakta zıplayarak, ayakta daireler çizip yürüyerek, hoplayarak aklınıza gelebilecek her türlü şekilde memeyi teklif ettim. Başta daha fazla direnç gösterdi. O direnç gösterdikçe ben inat ettim. Ve bilin ne oldu. Biberon ağzına değince midesi bulanan bir çocuk haline geldi ☺️ çok şükür 2yaşına kadar emzirebildim. Şimdi ikinci kızımı emziriyorum ama onda biberon verme hatasına hiç düşmedim çünkü ilkinde meme reddi tecrübem çok şey öğretmişti bana. Yaşayan biri olarak tekrar denemenizi tekrar tekrar denemenizi ister bir anne olarak gönlüm ☺️Bebekler çok çabuk alışıyor. Şu an alıştığı şey ne ise yenisine de aynı şekilde alışıyorlar ☺️