Minnaktontis Herkese Merhabalar ; 12 haftalık gebeyim bugün kontrole gittim doktora, folik asiti bıraktırıp elenatal verdi içinizde bu vitamini kullanan ve memnun kalan var mı?
Ayseport Minnaktontis bende 12 haftalıkken folik asiti bırakıp elenatal kullanmaya başladm şuan 35 haftalığım daimi olarak kullanmaya devam ediorum çok memnunum saçlarımın dökülmesi bile durdu hiç bi yan etkisi yok
Simadumann Bir aydır kullanıyorum çok memnunum. Bünyem alerjiktir biraz ama hiçbir sıkıntısını görmedim
Ayseport Minnaktontis evet doğuma kadar elenatal 1 doğumdan sonrası için de elenatal 2 var doktorum önermese bile almayı düşünüorum vitamin sonuçta
Rebelak 9.haftadan buyana kullanıyorum. 21. Haftadayım herşey iyi gidiyor. Şükürler olsun herhangi bir alerji vs olmadı. İçeriği zaten her vitamin mevcut çok iyi.
Ozerelvan Ben 12 haftalık gebeyim doktorum ilacı tavsiye etti fakat folik asiti kullanma diye söylemedi ne yapmam gerek kendiliğinden bırakmalı miyim